And the Clear Days…

blueeeeeee

Jackets Date! Jan 21,2008

नीलो नीलो त्यो आकाश

चीसो चीसो यो बतास

हेर न यो कस्तो जम्यो

तिम्रो मेरो ,तिम्रो मेरो, तिम्रो मेरो यो प्रीत ! 🙂

redn blue

Housing love 😉 Jan 18,2008

टाढा टाढा क्षितिज

तिमी मेरो नजिक 🙂

दिगो रहोस् ,अमर बनोस्

तिम्रो मेरो ,तिम्रो मेरो, तिम्रो मेरो यो प्रीत !

ktmz clear

The Hill beneath the clear blue skies… Jan 21, 2008

windy

बाह्र बजे हावा सरर

ए हजुर घर हाम्रो पोखरा

अहिले सम्म भाछैन घरबार ( Nepathya’s Song) I think.

The lyrics above are from a Nepali Movie soundtrack, forgot the name as of now….

6 comments

  1. नीलो नीलो त्यो आकाश

    चीसो चीसो यो बतास

    हेर न यो कस्तो जम्यो

    तिम्रो मेरो ,तिम्रो मेरो, तिम्रो मेरो यो …(प्रीत*).।

    यो गीत त पहिला पहिला रेडियोमा खुब बज्थ्यो!

    **प्रीत* यो गीतमा यो शव्द छ भनेर त ख्यालै गरेको रहेनछु्। म उल्लु त *गीत होला भन्ठान्थेँ।

  2. pictures…………………are really nice……..and also…….नीलो नीलो त्यो आकाश

    चीसो चीसो यो बतास

    हेर न यो कस्तो जम्यो

    तिम्रो मेरो ,तिम्रो मेरो, तिम्रो मेरो यो प्रीत !
    ………….

  3. These pictures are calling me home. Sadly I don’t know when I will be back to wrestle with the wind. My beautiful bed sheets and warm blanket! OH! When will we unite.

    Pictures are lovely .’Housing love’ ‘s a great theme.

  4. geetma hudai nabhako lyrics rakhe pani padda ekdumai ananda aucha how come “preet” in this song?

    Zadexpress: Well, Roshaniji , lyricsma tehi 6, ramrari sunda patta lag6 🙂

Leave a Reply

